PERKHIDMATAN AS-SYI'RA

Kembara Angkasa, PFSM menawarkan perkhidmatan melalui pendekatan ilmu Falak (Astronomi Islam) untuk sekolah, IPT, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut-institut Latihan, Surau, Masjid & Kawasan Perumahan untuk menganjurkan program-program yang bermanfaat seperti:
* Ceramah/Kuliah Motivasi Falak * Cerapan Langit Malam (bulan, bintang, planet dll) * Cerapan matahari * Pameran falak @ sains * Bengkel, Seminar dan Kem Falak (Cth: Bengkel Arah Kiblat & Waktu Solat, Kem Motivasi Ahli Falak Muda dll) * Penentuan dan Semakan Arah Kiblat kediaman dan surau premis perniagaan.

Hubungi: 013 300 5006 - Emel: assyiradihati@gmail.com

ALBUM PHOTO MURAH & MUDAH

Saturday 2 June 2012

Jangan Lupa Bulan REJAB yang MULIA...


Salam hormat buat sahabat-sahabat saya...

Sedar tak sedar kita dah menempuh pertengahan tahun 2012 ini (Jun). Namun kita jangan lupa kita juga baru sahaja menempuh bulan ke-7 dalam bulan HIJRAH kita. Jangan kita lupa plak, bulan REJAB adalah bulan ke-7 dalam kalendar Islam. Tak lama lagi kita akan bertemu Sya'ban, Ramadhan dan seterusnya.
Dalam kesempatan ini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan salam bulan REJAB untuk semua. Kepada sahabat-sahabat yang menyambut 'birthday' dalam bulan REJAB ini:

"SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR"

Apa kata kita mula menyambut birthday kita ikut BULAN HIJRAH?? Boleh je kan...

Buat sahabat-sahabat, saya kongsikan sedikit maklumat mengenai bulan mulia REJAB ini..jika ada maklumat-maklumat yang baru saya akan kongsikan untuk kita bersama...






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...