PERKHIDMATAN AS-SYI'RA

Kembara Angkasa, PFSM menawarkan perkhidmatan melalui pendekatan ilmu Falak (Astronomi Islam) untuk sekolah, IPT, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut-institut Latihan, Surau, Masjid & Kawasan Perumahan untuk menganjurkan program-program yang bermanfaat seperti:
* Ceramah/Kuliah Motivasi Falak * Cerapan Langit Malam (bulan, bintang, planet dll) * Cerapan matahari * Pameran falak @ sains * Bengkel, Seminar dan Kem Falak (Cth: Bengkel Arah Kiblat & Waktu Solat, Kem Motivasi Ahli Falak Muda dll) * Penentuan dan Semakan Arah Kiblat kediaman dan surau premis perniagaan.

Hubungi: 013 300 5006 - Emel: assyiradihati@gmail.com

ALBUM PHOTO MURAH & MUDAH

Saturday 7 July 2012

KKA PFSM @ Charity Bazaar


Salam sua buat sahabat-sahabat As-Syi'ra...

CHARITY Bazaar @ CHOW

Hari ini bermula jam 10.00 pagi - 05.00 petang, seramai 5 orang Krew Kembara Angkasa (KKA) PFSM telah menyertai CHOW Charity Bazaar yang berlangsung di Tingkat 4, Menara Weld, Jalan Raja Chulan, Kuala Lumpur.

Bazar ini diadakan untuk mengumpul dana yang akan diberikan kepada anak-anak yatim Palestin yang kini amat memerlukan bantuan. KKA yang turun memberi sumbangan antaranya ialah Wani, Jaz, Falihin dan Idza. Turut serta ialah YDP PFSM, Tn. Syed Kamaruzzaman. KKA mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak penganjur, PFSM dan semua yang telah menjayakan program ini serta yang telah mengunjungi 'booth' PFSM. Semoga sumbangan yang kalian berikan akan mendapat ganjaran yang amat besar di sisi-NYA.

Selepas tamat program di sini, KKA akan terus ke Masjid Kg. Kuantan , Klang untuk program Falak di sana pula..





Tetamu istimewa: Tun Dr. Siti Hasmah




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...