PERKHIDMATAN AS-SYI'RA

Kembara Angkasa, PFSM menawarkan perkhidmatan melalui pendekatan ilmu Falak (Astronomi Islam) untuk sekolah, IPT, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut-institut Latihan, Surau, Masjid & Kawasan Perumahan untuk menganjurkan program-program yang bermanfaat seperti:
* Ceramah/Kuliah Motivasi Falak * Cerapan Langit Malam (bulan, bintang, planet dll) * Cerapan matahari * Pameran falak @ sains * Bengkel, Seminar dan Kem Falak (Cth: Bengkel Arah Kiblat & Waktu Solat, Kem Motivasi Ahli Falak Muda dll) * Penentuan dan Semakan Arah Kiblat kediaman dan surau premis perniagaan.

Hubungi: 013 300 5006 - Emel: assyiradihati@gmail.com

ALBUM PHOTO MURAH & MUDAH

Monday 13 May 2013

Kembara Angkasa @ SK Leftenan Adnan; Sambutan Meriah.


Syukur Alhamdulillah kerana telah diberi kesempatan untuk saya bertemu dengan warga Sekolah Kebangsaan Leftenan Adnan (SKLA), Sg. Ramal Luar, Kajang, Selangor pada 09 Mei 2013 (Khamis). Walaupun dikatakan kurang persediaan, saya ingin mengucapkan tahniah kepada pihak sekolah atas program yang telah dianjurkan. Kunjungan PFSM kali ini menerusi salah seorang ahli PFSM yang juga merupakan guru di sekolah tersebut iaitu Ustaz Shahrul. Semoga program yang dijalankan ini akan memberikan manfaat kepada pelajar-pelajar akan kepentingan ilmu falak.

Saya ingin merakamkan ucapan terima kasih atas sambutan yang sangat menggalakkan dan meriah daripada pihak sekolah terutamanya guru-guru, pelajar-pelajar dan tidak lupa kepada ibu bapa yang hadir untuk berkongsi ilmu falak bersama saya sepanjang berada di SKLA. Semoga setiap sumbangan tuan yang dihulurkan melalui pembelian cenderahati falak akan memberikan semangat kepada saya dan PFSM untuk terus berjuang menyampaikan ilmu falak ini kepada masyarakat. Inshaa Allah, jika berkesempatan saya akan singgah lagi di SKLA.

Klik Gambar



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...