PERKHIDMATAN AS-SYI'RA

Kembara Angkasa, PFSM menawarkan perkhidmatan melalui pendekatan ilmu Falak (Astronomi Islam) untuk sekolah, IPT, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut-institut Latihan, Surau, Masjid & Kawasan Perumahan untuk menganjurkan program-program yang bermanfaat seperti:
* Ceramah/Kuliah Motivasi Falak * Cerapan Langit Malam (bulan, bintang, planet dll) * Cerapan matahari * Pameran falak @ sains * Bengkel, Seminar dan Kem Falak (Cth: Bengkel Arah Kiblat & Waktu Solat, Kem Motivasi Ahli Falak Muda dll) * Penentuan dan Semakan Arah Kiblat kediaman dan surau premis perniagaan.

Hubungi: 013 300 5006 - Emel: assyiradihati@gmail.com

ALBUM PHOTO MURAH & MUDAH

Friday 3 May 2013

Kini kembali...



Rasa lama yang amat sangat saya tidak berkongsi sesuatu di laman ini. Terlalu rindu dibuatnya. In shaa Allah, kini saya akan kembali dengan sedaya upaya untuk berkongsi ilmu dan maklumat dengan saudara/i sekalian. Terima kasih kerana selalu melawati laman ini.Kerana kesibukan yang tak dapat dielakkan, termasuklah dengan perkhidmatan internet persendirian yang tidak mengizinkan untuk saya selalu berada di laman ini. Untuk tahun 2013 yang dah menjengah bulan Mei, saya harapkan dapat terus memberikan sedikit sebanyak sumbangan kepada pembaca. Terima kasih kerana terus mendoakan usaha saya ini.


Semoga setiap inci usaha kita akan diberkati oleh Allah swt dengan harapan baginda Rasulullah SAW juga berbangga dengan perjuangan yang telah kita lakukan untuk ummah. Jumpa saya dari semasa ke semasa ya..

Sekian, wassalam.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...