PERKHIDMATAN AS-SYI'RA

Kembara Angkasa, PFSM menawarkan perkhidmatan melalui pendekatan ilmu Falak (Astronomi Islam) untuk sekolah, IPT, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut-institut Latihan, Surau, Masjid & Kawasan Perumahan untuk menganjurkan program-program yang bermanfaat seperti:
* Ceramah/Kuliah Motivasi Falak * Cerapan Langit Malam (bulan, bintang, planet dll) * Cerapan matahari * Pameran falak @ sains * Bengkel, Seminar dan Kem Falak (Cth: Bengkel Arah Kiblat & Waktu Solat, Kem Motivasi Ahli Falak Muda dll) * Penentuan dan Semakan Arah Kiblat kediaman dan surau premis perniagaan.

Hubungi: 013 300 5006 - Emel: assyiradihati@gmail.com

ALBUM PHOTO MURAH & MUDAH

Thursday 14 May 2015

Kem Astronomi Islam Siri ke-3

Tarikh: 27 & 28 Feb 2015
Tempat: Masjid Putra, Putrajaya


Kem siri ke-3 kali ini disertai oleh peserta lelaki sekolah menengah seperti mana siri 1 yang lalu. Kali ini saya di bantu oleh fasilitator yang terdiri daripada Krew Kembara Angkasa, PFSM iaitu Sdri Wani, Sdri Fida'i dan Sdra Nazrin. Terima kasih kepada adik-adik peserta yang sangat komited dalam setiap slot yang dijalankan. Tidak lupa kepada pihak Masjid Putra yang terus memberikan kepercayaan kepada saya dan team KKA PFSM untuk mengendalikan Kem Astronomi Islam.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...