PERKHIDMATAN AS-SYI'RA

Kembara Angkasa, PFSM menawarkan perkhidmatan melalui pendekatan ilmu Falak (Astronomi Islam) untuk sekolah, IPT, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut-institut Latihan, Surau, Masjid & Kawasan Perumahan untuk menganjurkan program-program yang bermanfaat seperti:
* Ceramah/Kuliah Motivasi Falak * Cerapan Langit Malam (bulan, bintang, planet dll) * Cerapan matahari * Pameran falak @ sains * Bengkel, Seminar dan Kem Falak (Cth: Bengkel Arah Kiblat & Waktu Solat, Kem Motivasi Ahli Falak Muda dll) * Penentuan dan Semakan Arah Kiblat kediaman dan surau premis perniagaan.

Hubungi: 013 300 5006 - Emel: assyiradihati@gmail.com

ALBUM PHOTO MURAH & MUDAH

Thursday 14 May 2015

Karnival Sains & Matematik 2015 @ SERATA

Tarikh: 14 April 2015
Tempat: Dewan Utama Sekolah Raja Perempuan Ta'ayah, Ipoh

Kunjungan kami kali ini merupakan kunjungan kali yang ke-3 sempena program Karnival Sains & Inovasi SERATA. Kali ini saya ditemani oleh Sdra Mohd Hafiz, Sdri Ros dan Sdri Wani. Seperti kebiasaannya program akan dimulakan dengan pameran hasil amali sains oleh pelajar-pelajar SERATA dan akan disusuli dengan perkongsian ilmu falak. Kali ini saya berkongsi dengan pelajar-pelajar mengenai kaedah penentuan arah kiblat. Sesi kuiz juga turut diadakan. Sekalung tahniah diucapkan kepada yang berjaya. Jutaan terima kasih kepada pihak SERATA dan kepada pelajar-pelajar yang memberikan sambutan hangat akan kehadiran kami.

Terima kasih buat rakan seperjuangan 
Saya menang hadiah kuiz...
Ceria2 selalu...
Siapa nak jawab???
Subhanallah..cantiknye bulan...
Teropong...jangan tak teropong...
Terima kasih Ustaz atas cenderahati yang diberi..
Apabila Kak Ros berbicara...
Smart sijil lahir YB..
Terima kasih ye adik-adik..
Inilah...barisan kita..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...