PERKHIDMATAN AS-SYI'RA

Kembara Angkasa, PFSM menawarkan perkhidmatan melalui pendekatan ilmu Falak (Astronomi Islam) untuk sekolah, IPT, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut-institut Latihan, Surau, Masjid & Kawasan Perumahan untuk menganjurkan program-program yang bermanfaat seperti:
* Ceramah/Kuliah Motivasi Falak * Cerapan Langit Malam (bulan, bintang, planet dll) * Cerapan matahari * Pameran falak @ sains * Bengkel, Seminar dan Kem Falak (Cth: Bengkel Arah Kiblat & Waktu Solat, Kem Motivasi Ahli Falak Muda dll) * Penentuan dan Semakan Arah Kiblat kediaman dan surau premis perniagaan.

Hubungi: 013 300 5006 - Emel: assyiradihati@gmail.com

ALBUM PHOTO MURAH & MUDAH

Wednesday 15 February 2012

Bercerita tentang FALAK dengan adik-adik di KMNS



Salam kasih untuk semua...

Rasa bersyukur sangat kerana telah diberi peluang dan kesempatan untuk bersama dengan adik-adik di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan, Kuala Pilah sempena "Perkongsian Ilmu Falak" pada 13 Feb 2012 yang lalu.

Amat seronok sekali kerana pertama kali menjejakkan kaki di sana untuk berkongsi ilmu yang sedikit ini. Terima kasih diucapkan kepada pihak KMNS, Krew Jabatan Mufti Negeri Sembilan dan adik-adik yang terlibat. Semoga kita akan bersua lagi di lain waktu dan masa.

"Terokai Alam Selagi Terdaya...Kita Bersyukur Pada-NYA"...  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...