PERKHIDMATAN AS-SYI'RA

Kembara Angkasa, PFSM menawarkan perkhidmatan melalui pendekatan ilmu Falak (Astronomi Islam) untuk sekolah, IPT, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut-institut Latihan, Surau, Masjid & Kawasan Perumahan untuk menganjurkan program-program yang bermanfaat seperti:
* Ceramah/Kuliah Motivasi Falak * Cerapan Langit Malam (bulan, bintang, planet dll) * Cerapan matahari * Pameran falak @ sains * Bengkel, Seminar dan Kem Falak (Cth: Bengkel Arah Kiblat & Waktu Solat, Kem Motivasi Ahli Falak Muda dll) * Penentuan dan Semakan Arah Kiblat kediaman dan surau premis perniagaan.

Hubungi: 013 300 5006 - Emel: assyiradihati@gmail.com

ALBUM PHOTO MURAH & MUDAH

Monday 15 July 2013

Selamat Menjalani Ibadah Puasa


Sudah hampir seminggu umat Islam menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan yang mulia. Semoga Ramadhan kali ini memberi seribu pengertian kepada diri kita sendiri khususnya dan juga masyarakat disekeliling kita umumnya. 

Saya mewakili Krew Kembara Angkasa mengucapkan 'Selamat Menjalani Ibadah Puasa Ramadhan' buat semua sahabat-sahabat KKA khususnya dan Pencinta Ilmu Falak umumnya.

Semoga kita sentiasa diberikan rahmat oleh Allah SWT dalam setiap apa jua yang kita kerjakan untuk kebaikan di dunia dan di akhirat.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...